寻寻觅觅

QIU:

《Something just like this》

I've been reading books of old

我曾饱览古老的书籍

The legends and the myths

那些传说与神话

The testaments they told

他们所讲述的圣约

The moon and its eclipse

月亮的阴晴圆缺

And Superman unrolls

也讲到 超级英雄甩开披风

A suit before he lifts

露出的制服

But I'm not the kind of person that it fits

但我不是这样的英雄

She said, where'd you wanna go?

她说,你想去何方?

How much you wanna risk?

你能承担多大的风险?

I'm not looking for somebody

我想找寻的不是一个

With some superhuman gifts

天赋异禀的人

Some superhero

那种超级英雄

Some fairytale bliss

那些童话般的天赐之福

Just something I can turn to

只要是我能力所能及的事情

Somebody I can kiss

能吻到我爱的人就好

I want something just like this

我想要的不过是这些

I want something just like this

我只想要这样就好

Oh I want something just like this

噢 我想要的不过是这些

——————
歌词来源:百度

真的很喜欢这首歌,特别是歌词……
本来准备画哈尔的。
但忍不住就画了戴安娜和史蒂夫。
最近在集训,更新速度会~变~~得~~~很~~~~慢~~~~~T^T

评论

热度(476)

  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据